Interiér

Tesco Value: nový design, rozšířený sortiment

rozšířený sortiment

První výrobky v novém obalu jsou již v těchto dnech k dostání ve všech obchodech Tesco po celé ČR.

V prodejích vedou především mléčné výrobky

Podle aktuálního průzkumu nakupuje pravidelně výrobky z privátní řady Tesco Value více než třetina respondentů. Mezi nejžádanější položky patří především mléčné výrobky, kterých se jen v uplynulém roce prodalo na několik milionů kusů. Absolutní jedničkou je pak sýr s bílou plísní.

„Řada Tesco Value je určena pro zákazníky preferující příznivou cenu zboží, která ale není nižší na úkor kvality. Snažíme se vyhovět všem zákazníkům nakupujících v našich obchodech a nabídnout jim výběr ze širokého sortimentu. V nabídce privátní značky Tesco Value jsou tak k dostání jak potraviny denní potřeby, tak i výrobky s dlouhou trvanlivostí nebo nejrůznější pochoutky a laskominy,“ uvádí Jindřich Blecha, manažer oddělení vlastní značky. Nabídka potravin zahrnuje také ovoce a zeleninu či lahůdkový sortiment.

Tesco Value – to nejsou jen potraviny

Pod hlavičkou Tesco Value jsou ale kromě potravin k dostání rovněž výrobky ze sortimentu drogerie a kosmetiky. Tedy vše od saponátů na nádobí a čisticích prostředků až po vlasovou a tělovou kosmetiku.

Aktuálně se v obchodech Tesco prodává více než osm desítek výrobků tohoto nepotravinového sortimentu, který se stejně jako ten potravinový postupně objevuje v novém designu. „Z drogerie patří mezi nejoblíbenější položky kapesníčky, kosmetické ubrousky nebo odličovací tampóny, v sortimentu domácích potřeb mají zákazníci největší zájem o výrobky pro domácí mazlíčky, kuchyňské role a toaletní papír. Toho se za loňský rok prodalo v přepočtu na kilometry množství odpovídající asi čtyřnásobně délce zemského rovníku,“ uzavírá Jindřich Blecha.