Tesco Value: nový design, rozšířený sortiment

TRADICE  |  DISKUSE (0)
26 / 08 / 2014
Tesco Value: nový design, rozšířený sortiment

V České republice populární značka Tesco Value v současnosti zahrnuje více než čtyři stovky položek, které pokrývají nejžádanější výrobky denní potřeby. Z potravin tak v této řadě nechybí například mléčné výrobky, těstoviny nebo vajíčka, sortiment ale zahrnuje také například nepotravinové položky, jako jsou domácí potřeby. Aktuálně prochází řada Tesco Value změnou designu obalů a zákazníci se mohou těšit také na inovované receptury a složení.

První výrobky v novém obalu jsou již v těchto dnech k dostání ve všech obchodech Tesco po celé ČR.

V prodejích vedou především mléčné výrobky

Podle aktuálního průzkumu nakupuje pravidelně výrobky z privátní řady Tesco Value více než třetina respondentů. Mezi nejžádanější položky patří především mléčné výrobky, kterých se jen v uplynulém roce prodalo na několik milionů kusů. Absolutní jedničkou je pak sýr s bílou plísní.



„Řada Tesco Value je určena pro zákazníky preferující příznivou cenu zboží, která ale není nižší na úkor kvality. Snažíme se vyhovět všem zákazníkům nakupujících v našich obchodech a nabídnout jim výběr ze širokého sortimentu. V nabídce privátní značky Tesco Value jsou tak k dostání jak potraviny denní potřeby, tak i výrobky s dlouhou trvanlivostí nebo nejrůznější pochoutky a laskominy,“ uvádí Jindřich Blecha, manažer oddělení vlastní značky. Nabídka potravin zahrnuje také ovoce a zeleninu či lahůdkový sortiment.

Tesco Value – to nejsou jen potraviny

Pod hlavičkou Tesco Value jsou ale kromě potravin k dostání rovněž výrobky ze sortimentu drogerie a kosmetiky. Tedy vše od saponátů na nádobí a čisticích prostředků až po vlasovou a tělovou kosmetiku.

Aktuálně se v obchodech Tesco prodává více než osm desítek výrobků tohoto nepotravinového sortimentu, který se stejně jako ten potravinový postupně objevuje v novém designu. „Z drogerie patří mezi nejoblíbenější položky kapesníčky, kosmetické ubrousky nebo odličovací tampóny, v sortimentu domácích potřeb mají zákazníci největší zájem o výrobky pro domácí mazlíčky, kuchyňské role a toaletní papír. Toho se za loňský rok prodalo v přepočtu na kilometry množství odpovídající asi čtyřnásobně délce zemského rovníku,“ uzavírá Jindřich Blecha.

Diskuse k článku

Nebyla nalezena žádná položka ... buďte první a přidejte svůj komentář
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskuzí a vyhrazuje si právo mazat nevhodné příspěvky.

Další články sekce

24 / 2 / 2017
Navštivte farmářské řeznictví a bistro Mikrofarma v Praze

Navštivte farmářské řeznictví a bistro Mikrofarma v Praze

více
29 / 11 / 2016
Nakupte dárky na Vánoce na veletrhu Stříbrné vánoční dny

Nakupte dárky na Vánoce na veletrhu Stříbrné vánoční dny

více
23 / 12 / 2015
KRÁSNÉ VÁNOCE

KRÁSNÉ VÁNOCE

více
1 / 12 / 2015
Nenechte si ujít štědrou nabídku vánočních dárků

Nenechte si ujít štědrou nabídku vánočních dárků

více
19 / 12 / 2014
VANGRAAF: Vítejte v sezóně jaro-léto 2015

VANGRAAF: Vítejte v sezóně jaro-léto 2015

více
5 / 12 / 2014
Vánoční zvyky v Evropě

Vánoční zvyky v Evropě

více
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace