Inzerce

Pokud máte zájem o inzerci v tištěném magazínu a na webu ReceptyPrimaNapadu.cz, neváhejte a spojte se s našimi obchodními managery. Více informací naleznete v podsekci ,,Kontakty".

Standardní požadavky na kreativu:

  • Dodržujte nativní formáty.
  • Flash není nativní formát. Doporučená verze flashe je 6. (bezproblémový proklik); maximální akceptovaná verze Flash je 8. K .swf souborům připojujte .flv soubory a zároveň verzi banneru v nativním formátu pro zobrazení v prohlížečích nepodporujících flash.
  • Banner musí být kompatibilní s wmode="transparent" verze.
  • Barva pozadí není definována přes document properties, ale je nutné vytvořit prvek (podle rozměru banneru), kterého barva bude barvnou barvou pozadí banneru a zobrazuje se po celou dobu trvání animace v jeho nenižší vrstvě.
  • V případě, že barva pozadí banneru splývá s pozadím stránky, musí být opatřen rámečkem min. 1px šedé nebo černé barvy.
  • Řídící skript musí být napsán tak, aby vyhovoval standardům SPIR a mohl být vložen kamkoliv do stránky (v sekci body), v jednom místě, a přesto byl plně funkční.
  • Není-li skript plně funkční ve všech prohlížečích, musí být upraven tak, aby v ostatních prohlížečích negeneroval chybu skriptu, nerušil zobrazení stránky apod.
  • Z tagu body nelze funkci inicializovat - inicializace tedy musí být provedena přímo z kódu skriptu vloženého ve stránce.
  • Obsahuje-li reklama zvukový soubor, může být max. délka zvukového záznamu 10 vteřin a může zaznít jenom 1x v odezvu na akci uživatele (např. najetí myši). V žádném případě nesmí být zvukový soubor spouštěn svévolně.
  • Jde-li o reklamu omezenou pomocí cookies, je třeba, aby řídící skript nejdříve otestoval, jestli je v konkrétním případě v prohlížeči uživatele ukládání cookie povoleno.
  • V případě, že tomu tak není, nesmí se reklama v takovém prohlížeči zobrazit.
  • Veškeré podklady pro kampaň musejí být dodány nejméně 5 dní před spuštěním kampaně.
  • Pro použití materiálů na webu prosím posílejte veškeré obrázky ve standartním formátu JPEG. Pro titulku je možno využít i formátu PNG.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo nespustit takovou reklamní kampaň, jejíž kreativa neodpovídá technickým specifikacím.

Konkrétní podmínky týkající se technických specifikací AD formátů budou sděleny při dojednávání kampaní.

Dokumenty SPIR:

Nepřijímáme reklamní kódy DoubleClick.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace